هتل های ارزان کیش
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گلدیس کیش

 

هتل گلدیس کیش از هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد که در سال 1369 در زمینی به مساحت 6500 متر مربع برای گردشگران تور کیش احداث شده است. این هتل تا فرودگاه تنها 10 دقیقه و با مرکز شهر 5 دقیقه فاصله دارد. هتل گلدیس کیش دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تخت خواب ، تلویزیون و ... می باشند. این هتل برای گردشگران تور کیش دارای رستوران و فضای سبز نیز می باشد. 

 دیگر خدمات و امکانات هتل گلدیس کیش :

لابی ، مینی بار ، کافی شاپ ، خشکشویی و ....

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 

هتل الیت کیش

 

هتل الیت کیش جز هتل های  دو ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است.از امتیازات این هتل میتوان به رستوران شیشه ای روی آب اشاره کرد که جذابیت خاصی به زیبایی های این هتل افزوده است. همچنین میتوان مناسب بودن هزینه اقامت در این هتل را جز مزیت های این هتل در نظر گرفت. هتل الیت کیش از لحاظ موقعیت مکانی نزدیک به  ساحل، بازارهای پردیس و مرجان می باشد و میزبان شما مسافرین تورکیش می باشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تورکیش و  اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل خیام کیش

 

هتل خیام کیش ازهتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش است که جز هتل های ویلایی می باشد و در نوار ساحلی کیش قرار دارد. همچنین قابل توجه مسافرانی که به دنبال هتل ارزان و مناسب هستند می باشند. از مزیت های این هتل می توان به نزدیک بودن آن به مکان های دیدنی ساحل و اسکله تفریحی اشاره کرد که پذیرای مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل ققنوس کیش

 

هتل ققنوس کیش ازهتل های تک ستاره زیبای کیش است و دارای اتاق های 4 و 5 تخته می باشد. هزینه پایین این هتل نسبت به سایر هتل های موجود درکیش و همچنین مناسب بودن موقعیت مکانی این هتل در مرکز کیش از جمله مزیت های این هتل محسوب می شود. هتل ققنوس کیش از ساحل کیش، مرکز خرید زیتون و فرودگاه به مدت 10 دقیقه فاصله دارد و میزبان میهمانان تور کیش می باشد.اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون lcd صفحه تخت،وسایل سرمایشی و گرمایشی، اتاق های نورگیر و دارای مبل برای نشستن میباشند.

آدرس :کیش، میدان امیر کبیر، پشت هتل صدف، جنب هتل شایلی

 

 

هتل سان رایز کیش

 

 

هتل سان رایز کیش يكي از هتل هاي زیبای سه ستاره كيش مي باشد كه موقعيت مكاني بسيار مناسبى از لحاظ نزديكي به مراكز خريد خصوصا مرکز خرید های پردیس 1 و 2 را دارد و مناسب افرادي كه علاقه مند به خريد كردن هستند مي باشد. اين هتل درسال 1383 بنا شده است و زميني به وسعت 2400 متر مربع كه داراي ساختماني با 4 طبقه که هر طبقه 8 تا 10 سوئیت دارد و با داشتن اتاق هايي تمیز، رنگ آمیزی مناسب و اکثرا دارای منظره رو به دریای زیبا و همیشگی خلیج فارس آماده پذیرایی از مسافران تور كيش می باشد. 

آدرس : جزیره كيش، نوار سیاحتی، روبروی مرکز خرید پردیس

امکانات هتل سان رایز کیش:

هتل سان رایز کیش دارای امکاناتی همچون لابي، رستوران، كافي شاپ، آسانسور، سالن، كنفرانس، سیستم تهویه مطبوع، خدمات خانه داري، نمازخانه، فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، آژانس خدمات مسافرتي، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه و... می باشد.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

 

تور کیش نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: